På grund av ett fel hos vår leverantör av kortterminaler, har flera av er som betalat med kort hos oss i slutet av januari och början av februari råkat ut för att samma betalning dragits två gånger ifrån era konton. Den andra transaktionen har skett någon gång under de senaste dagarna.

Vi ser allvarligt på händelsen och både vi och vår leverantör jobbar med att se till att alla ska få tillbaka sina pengar så snart som möjligt. Självklart kommer alla berörda att få tillbaka sina pengar. Kortbetalningarna fungerar nu precis som vanligt.

Vi önskar er en trevlig helg!

För ytterligare frågor och funderingar kontakta 2q@ghnation.se.

Omdömen

Man känner sig alltid välkommen här! Det är bra stämning, man är aldrig ivägen.

Sofie

Nationen har gett mig galna och helt underbara minnen. Främst har jag dock GH att tacka för möjligheten att som ung få leda en organisation med en årlig omsättning på 7,5 miljoner. Det, och såklart mina absolut närmaste vänner.

Kajza

Ibland är det nästan lite svårt att arbeta för man blir störd av en massa roligt!

Hanna

As an international student I was missing my family. I found a swedish replacement at GH!

Andrea